Labor Pro Upgrade Lokówka Tytanowa Klips 26mm

730,00 

Opis

UWAGAAUKCJA DOTYCZY LOKÓWKI O ŚREDNICY 26 MMW WARIANTACH MOŻNA WYBRAĆ INNĄ ŚREDNICELokówka Titanium Pro stanowi doskonałe połączenie siły i kreatywności. Charakteryzuje się wysoką wydajnością i wszechstronnością. Została zaprojektowana do tworzenia idealnych fryzur na scenę czy na specjalne okazje. Zapewnia maksymalny komfort użytkowania dzięki eleganckiemu, gumowanemu wykończeniu, które wyróżnia atrakcyjny design linii. Lokówka Titanium Pro to narzędzie do tworzenia wyjątkowych fryzurWYDAJNOŚĆ: Lokówki te posiadają podwójny ceramiczny element grzewczy MCH, który zapewnia jednorodne i stałe ciepło na całej długości lokówki = ekstremalna wydajność.MOC: Montaż tytanowych bolców z podwójnymi ceramicznymi elementami grzejnymi zapewnia mocną i długotrwałą stylizację.PROFESJONALIZM: Pierwsze narzędzie fryzjerskie Upgradea, nasz „evergreen”. Zaufany sojusznik wszystkich profesjonalistów.OSZCZĘDNOŚĆ CZASU: Wytrzymałość i stała temperatura w całej lokówce pozwalają na pracę z bardzo dużymi sekcjami lub bardzo grubymi włosamiDANE TECHNICZNE:- 5 różnych średnic: 13, 19, 26, 32, 38 mm- tytanowy bolec dla równomierniejszej dystrybucji ciepła- podwójny ceramiczny element grzewczy MCH dla stabilniejszej temperatury podczas stylizacji- zaawansowany system z kolorowym wyświetlaczem cyfrowym: niebieski wskazuje, że żelazko się nagrzewa; zielony wskazuje, że temperatura osiągnęła 180° C; czerwony wskazuje maksymalną temperaturę 210° C- antypoślizgowe, antyoparzeniowe wykończenie gumą soft touch- wyposażona w klipsHAIR STYLIST MARCIN URBAŃSKI AMBASADOR MARKILABOR PRO I UPGRADEPOLECA PROFESJONALNY SPRZĘT LABOR PRO i UPGRADENasza marka przeszła głębokąprzemianę, od projektu produktu pojego opakowanie. Zmienione zostałyteż narzędzia handlowe. Oferujemywybór zgodny z samą naturą Upgrade.Naszą naturę wyrażają też zmiany -postęp, ruch do przodu, wzrost,poprawa. Dokonując tych zmian,w centrum uwagi zawsze stawialiśmystylistów włosów – potrzebęwyposażenia ich w ergonomicznenarzędzia o neutralnym, eleganckimwyglądzie. Produkty w kolorzegłębokiej czerni, z nowym projektemgraficznym charakteryzują sięwyraźnym minimalizmem i harmoniąpodkreślającą ich linie. Pozostającwiernym tożsamości marki, sprzętposiada kolor czerwony jako podstawęlogotypu oraz kolor biały będącynośnikiem wolności i przejrzystości,które definiują społeczność UPGRADE.Wszystko to dla prostej, alejednocześnie wyrazistej komunikacjiz naszymi odbiorcami. To wszechstronny przekaz pasji, która jestobecna w naszym codziennym życiu.

ładny perfum damski, maybelline korektor affinitone, spirulina apteka, skiny 3d, lokówka philips procare, szampon do włosów naturalny, kredka do brwi golden rose, kosmetyczki avon, blanx white shock, zestawy adidas, bleu de chanel edp, perfumy fragonard

yyyyy